Wykonuj te poranne ćwiczenia rozciągania i zapomnij o jakimkolwiek bólu, bezsenności i skurczach.

Z wiekiem ścięgna tracą elastyczność, a zakres ruchu znacznie się zmniejsza. Jednak codzienne ćwiczenia mogą radykalnie zmienić tę sytuację.

DLACZEGO WARTO ROZCIĄGAĆ SIĘ RANO?

Poprawa krążenia krwi.

Rozciąganie przyspiesza przepływ krew i łagodzi nocne skurcze. Ćwiczenia stymulują również poprawę krążenia tlenu we wszystkich tkankach mięśniowych oraz narządach i układach.

Rozciągając określone części ciała, poprawiasz wydajność swojego mózgu i zwiększasz koncentrację. Ponadto rozciąganie stymuluje produkcję endorfin, co z kolei pomaga w walce ze stresem i lękami.

ćwiczenia na plecy

Kiedy rozciągasz mięśnie, nie tylko pomagasz swojemu ciału obudzić się, ale także przywracasz odpowiedni przepływ krwi.

Dzisiaj pokażemy Ci szybkie, ale bardzo skuteczne ćwiczenia, które zaleca się wykonać co najmniej 5-6 minut bezpośrednio po pobudce.

Rozciąganie głową w dół. Aby zrobić te ćwiczenie musisz wyprostować się, rozkładając nogi na szerokość ramion. Następnie zacznij powoli rozciągać ręce w kierunku podłogi, stopniowo zaokrąglając plecy. Twoim celem jest dotknięcie podłogi rękami.

Najprawdopodobniej nie będziesz w stanie tego zrobić za pierwszym razem, ale każdego dnia będziesz mógł zginać się coraz niżej. Dzięki temu ćwiczeniu rozciągają się mięśnie tylnej części ud i plecy.

Rozciągnij plecy i nogi

Aby to zrobić, usiądź na podłodze i wyciągnij nogi do przodu. W tym ćwiczeniu musisz się pochylić i owinąć dłonie wokół stóp. Najważniejszą rzeczą jest tutaj spokój i stopniowość. Tylko przy niespiesznym wykonaniu tego ćwiczenia przyniesie ono realne korzyści Twojemu ciału.

Podnoszenie nogi do góry.  Aby wykonać to ćwiczenie, połóż lewą rękę na podłodze i unieś prawą nogę do góry, trzymając ją prawą ręką.
To ćwiczenie doskonale rozwija poczucie równowagi i pomaga zwiększyć koncentrację.

odcinek lędźwiowy

Ćwiczenia te nie tylko doskonale rozciągają mięśnie pleców i nóg, ale także ma dobry wpływ na zdrowie. To najlepsze poranne ćwiczenie dla kobiet w każdym wieku.

Rozciąganie może pomóc nie tylko odmłodzić stawy i złagodzić napięcie mięśni, ale także złagodzić lęk i rozweselić. Dlatego często zaleca się je pracownikom biurowym, którzy spędzają dużo czasu w pozycji siedzącej.

error: Content is protected !!