Mój fizjoterapeuta pokazał jak wykonywać ćwiczenia bezpośrednio w łóżku. Dzięki nim poczujesz się lepiej.

Czasami po prostu jest ciężko wstać z łóżka! Spaliśmy nie wystarczająco dobrze, albo dlatego, że bolą nas plecy. Kiedy dolna część pleców boli, najlepiej wykonywać ćwiczenia fizyczne, aby poprawić swoje samopoczucie. Ale wstanie z łóżka i ćwiczenia na podłodze nie są łatwym zadaniem.

Aby złagodzić ból pleców, a nawet się go pozbyć, możesz wykonywać codzienne ćwiczenia bez konieczności wstawania z łóżka. Kolejne 10 minut, możesz leżeć i jednocześnie spędzać je z korzyściami zdrowotnymi.

Najlepsze poranne ćwiczenia:

Chętnie podpowiemy i pokażemy Ci, jak wykonywać poranne ćwiczenia, abyś poczuł się dobrze i miał zdrowe plecy.

Bardzo ważne jest, aby wykonywać ćwiczenia wolno, i aby być zrelaksowanym.

POZYCJA SZAMANA

Leżąc na plecach, wyprostuj nogi i złącz pięty. Lekko skieruj palce na boki.

Zacznij wyciągać palce stóp do góry i jednocześnie dociskaj pięty w dół.

Podnieś ręce i wyciągaj je za głowę ku górze.

Opuść ręce i zrelaksuj się, a następnie powtórz ćwiczenie 5-8 razy. W tej pozycji kręgosłup jest rozciągnięty, a obciążenie dolnej części pleców maleje, poprawia się przepływ krwi.

ćwiczenia w łóżku po przebudzeniu

STATUA WOLNOŚCI

Rozłóż stopy na szerokość ramion.

Prawą rękę wyciągnij ku górze, lewa połóż wzdłuż ciała.

Podczas wdechu wyciągaj prawą rękę i lewe palec u nogi. Piętę lewej stopy dociskaj w dół.

Podczas wydechu rozluźnij się i połóż równomiernie. Powtórz ćwiczenie 5 razy z każdej strony.Podczas tego ćwiczenia odcinek lędźwiowy jest rozciągany.

poranne ćwiczenia w łóżku

FLAMING

Leżąc na plecach, połóż nogi złączone, ręce ułóż wzdłuż tułowia.

Zegnij prawą nogę w kolanie i chwyć ją rękami.

Powoli przyciągaj kolano do brzucha.

Delikatnie opuść nogę i powtórz ten sam ruch lewą nogą. Wykonaj ćwiczenie 3-5 razy dla każdej nogi.W tej pozycji mięśnie tylnej części uda i kości krzyżowej są naprzemiennie rozciągane. Pozycja flaminga złagodzi nieprzyjemny ból w dolnej części pleców.

poranne ćwiczenia w łóżku

POZYCJA LOTOSU

Zegnij kolana i unieś nad sobą.

Złącz stopy razem i złap je rękami.

Rozłóż kolana na boki.

Dociskaj stopy do brzucha. Leż w pozycji lotosu przez 10 sekund, a następnie zrelaksuj się

Powtórz ćwiczenie 5 razy. Dzięki temu ćwiczeniu wewnętrzna strona uda i odcinek lędźwiowy jest rozciągany.

ćwiczyć rano w łóżku

Najlepszy zestaw ćwiczeń porannych ukończony, teraz możesz wstać. Po 10 minutach takiego treningu pożegnasz senność, Twoje zdrowie poprawi się, a wraz z nim nastrój.

Powiedz znajomym w mediach społecznościowych, jak wykonywać poranne ćwiczenia bez wstawania z łóżka.

error: Content is protected !!