Wielki hit tygodnia w Pepco! Kosztuje grosze. Zaraz będą puste półki

Jesień dopiero nabiera tempa, a sieć Pepco zdążyła już rozłożyć swoje karty – na sklepowych półkach pojawiły się „hity tygodnia”, których celem jest rozgrzanie domowej atmosfery, nie nadwyrężając przy tym portfela. Okazja za piętnaście złotych brzmi jak zaproszenie na szybkie łowy dla wszystkich miłośników promocji. Co zatem kryje się w tym zestawie, że media społecznościowe zaraz rozgrzeją się od zdjęć i komentarzy?

Pomidorowy kubek – kuchenny must-have

Na półkach Pepco można już znaleźć serię kuchennych akcesoriów inspirowanych kształtem warzyw, które szybko zdobyły serca klientów. W samym centrum uwagi znajduje się kubek wykonany z dolomitu, stylizowany na soczystego pomidora. Jego cena to zaledwie 15 zł, co oznacza, że kosztuje mniej niż dwie kawy latte w centrum miasta. W zestawie pojawiły się także trzy miseczki na dipy za 17 zł oraz fartuch lub komplet trzech ściereczek – dostępne za 12 zł.

Dla tych, którzy chcą stworzyć prawdziwie jesienny klimat, w ofercie znajdziemy również beżową lampę stołową w cenie 50 zł oraz sojową świecę, kosztującą 20 zł. Wszystko to pozwala na skomponowanie stylowego, a jednocześnie niedrogiego zestawu dekoracji do domu.

Nie tylko kubek – więcej perełek na wyciągnięcie ręki

Wśród „hitów tygodnia” można znaleźć także tekstylia do salonu – miękkie koce, poduszki z szerokimi prążkami (ceny odpowiednio 50 zł i 20 zł) czy świece zapachowe za 20 zł. W kolekcji ubrań dla całej rodziny pojawiły się obniżki na bieliznę – od koronkowych stringów za 8 zł do bezszwowych balkonetek mieszczących się w przedziale 20-25 zł.

Kontrast pomiędzy ogromnym budżetem reklamowym sieci, sięgającym 200 mln zł, a eliminującymi się z półek świecami za 20 zł pokazuje jednoznacznie, gdzie klienci widzą największą wartość. Tanie, oryginalne dodatki, które potrafią w mgnieniu oka „odświeżyć” wnętrze, stają się coraz bardziej pożądane.

Jeśli polujesz na okazje, warto również poznać nasz przegląd promocji, w którym przypomnieliśmy hit Pepco za 7 zł oraz tłumy przy stoisku z piżamami w poprzednim tygodniu. To znak, że moda na zabawne i przystępne gadżety do domu jest w pełni rozwinięta.

Co dalej? Sezonowa kolekcja, która zdobędzie kultowy status

Z branżowych rozmów wyłania się trend na tzw. „instagramowalne drobiazgi”, a kubek w kształcie pomidora spełnia wszystkie niezbędne kryteria: rozpoznawalny kształt, atrakcyjną cenę i efekt „WOW” od pierwszego spojrzenia.

Jeśli popyt utrzyma się, Pepco prawdopodobnie rozszerzy swoją warzywną serię o kolejne produkty – od talerzy po podkładki. Dzięki temu „pomidorowe” motywy zastąpią popularne marmurowe akcenty rodem z popularnych sieciówek, wprowadzając meble i zastawę na domówki w nowym sezonowym stylu.

Dla klientów jest to jasny sygnał, by bez wyrzutów sumienia uzupełnić kuchnię modnym akcentem sezonu. Jesień w Pepco zapowiada się więc nie tylko stylowo, ale też bardzo przystępnie cenowo.

Zobacz także: Gnije i fermentuje w jelitach. Lepiej nie łącz tego z ziemniakami. Tłumaczy dietetyk. Zima w Polsce. Wiadomo, kiedy spadnie śnieg, padła data.