Zastosuj ten 3-dniowy detoks – oczyści Twój organizm. Nie sądziłam, że jest tak skuteczny

Zdrowy styl życia to taki, który zagwarantuje nam oprócz świetnego samopoczucia również końskie zdrowie oraz szczupły wygląd.

Prowadzenie go codzienne ćwiczenia, marsze czy też biegi a do tego odpowiednia dieta. Nie da się ukryć, że chcąc się zdrowo odżywiać nie ma drogi na skróty. Liczy się tutaj wiedza na temat konkretnych produktów i tego jak wpływają na organizm.

Czego unikać w zdrowej diecie?

Zdrowa dieta to taka w której nie brakuje warzyw, owoców, ale biały cukier jest eliminowany za wszelką cenę. Jak wiadomo ta słodka substancja może wzbogacić kawę, wszelkie wypieki oraz nie jedną potrawę.

Ludzki organizm natomiast może na nadmierna ilość cukru zareagować sporym przybraniem na wadze, a w ostateczności nawet otyłością.

Szkodliwe działanie cukru to fakt, który został już potwierdzony przez Światową Organizacje Zdrowia oraz inne liczne eksperymenty, z których przesłanie płynie jasne.

Cukier jest szkodliwy i należy spożywać go tylko w bardzo ograniczonych ilościach.

Cukier może być bezpośrednią przyczyną nadaktywności jako, że jest to czysta energia. Jednak działanie pobudzające dość szybko ustępuje poczuciu opadnięcia z sił, zmęczenia. Wiele osób wpada wtedy w błędne koło podczas którego na zmianę je lub pije coś słodkiego, dostaje zastrzyk energii i ponownie opada z sił.

Kolejne negatywne działanie cukru, które zostały odnotowane to wysokie powinowactwo z bólami głowy, a także nadmierna sennością. W świetle takich faktów warto, więc zrezygnować ze spożywania cukru.

Rezygnacja z cukru

Cukier jest substancją od której wiele osób jest po prostu uzależnionych. Dzieje się tak przez to, że przez lata spożywamy cukier codziennie w wielu produktach, nawet nie świadomie. Nie każdy wie, że cukier znajduje się nawet w ketchupie.

Okres, w którym zaczniemy odstawiać cukier można porównać do prawdziwego odwyku. Może pojawić się obniżony nastrój, bóle głowy oraz inne dolegliwości. Jednak warto również pamiętać, że porzucenie cukru to zmiana na lepsze.

Jak przejść detoks?

Detoks można zaplanować na 3 dni. Jest to krótki okres czasu jednak może być wystarczający by zanotować pierwsze pozytywne efekty.

Dzień pierwszy warto zacząć od śniadania składającego się płatków owsianych oraz migdałami lub jajecznicą z 3 jajek. Na drugie śniadanie wybrać orzechy, a na obiad lekkostrawny filet z kurczaka z ugotowaną dynią, marchewkami, burakami, fasolą oraz migdałami. Na kolację wybieramy gotowaną rybę z dodatkiem zielonej fasoli.

Drugiego dnia śniadanie powinno zawierać owies z jagodami i migdałami bądź też jajecznice ze szpinakiem. Kolejny posiłek to miska orzechów.

Na obiad warto przygotować grillowaną cukinię z dwom paprykami w różnych kolorach, a do tego sos z cytryny, octu i tymianku. Opcjonalnie można też zrobić sałatkę z kapusty, tartej marchewki i oliwy z oliwek oraz cytryny i soli. Na kolacje przygotowujemy warzywa na parze w towarzystwie zupy z fasoli.

Trzeciego dnia na śniadanie jemy omlet z trzech jaj oraz sałatką warzywną z dodatkiem orzechów. Kolejny posiłek to mała objętość orzechów.

Na obiad przygotowujemy pieczonego kurczaka z cytryną, szałwią i rozmarynem. Na kolacje wybieramy pełnoziarnisty makaron z sosem grzybowo- pomidorowym z dodatkiem mięsa.

Podczas detoksu wszystkie słodkie napoje trzeba zastąpić wodą lub niesłodzonymi napojami.